Klachten en retourneren

Klachten

Soms kan het helaas voorvallen dat u niet tevreden bent met uw bestelling of een gedeelte ervan.
Mocht dit het geval zijn, dan vragen we u ons hierover te contacteren binnen de 5 werkdagen nadat u de bestelling ontvangen heeft.
U kan ons hiervoor een e-mail sturen of onderstaand formulier invullen.

Nadat de klacht bij ons toegekomen is, zullen we bekijken welke oplossing er is.

Retourneren

Indien u de bestelling of een gedeelte ervan om een gegronde reden wenst te retourneren, moet dit gebeuren binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling.  Wanneer u een product wil retourneren moet deze in de staat zijn zoals deze is bij ontvangst.  Dit wil zeggen zonder beschadiging.  Het product moet in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd worden.

Als u een product of producten wenst te retourneren, vragen wij om op voorhand een retourformulier in te vullen.  U zal van ons een bevestigingsmail ontvangen.  We vragen dan ook om deze af te drukken en met uw zending mee te sturen.

Nadat wij de retourzending ontvangen hebben, zullen we de producten beoordelen en na akkoord zal u een terugbetaling ontvangen.  De betaling zal gebeuren op de rekening waarvan de oorspronkelijke betaling uitgevoerd werd.  Indien u uw betaling op een andere rekening wenst te ontvangen, vragen wij u om ons dit te melden.

De kosten en het risico van de retour zijn voor eigen rekening.  Om het risico zo laag mogelijk te houden, raden wij u aan om de retourzending uit te voeren met een track 'n trace code.

 

Uw retour kan verstuurd worden aan:

Pakjesautomaat
Automaat Herentals Alma C
Noorderwijksebaan 1
2200 Herentals

Adres
Haakwondertjes
Ekelenberg 34
2200 Herentals

Retourformulier

Datum laatste bijwerking: 04/10/2023